دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه رزرو مراجعه کنند
کد خبر: 3764731
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مدیر حج و زیارت گیلان:

دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه رزرو مراجعه کنند

گروه اجتماعی - فعال، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خواست نسبت به تکمیل اطاعات خود در سامانه رزرو به نشانی «https://reserve.haj.ir» اقدام کنند.

دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه رزرو مراجعه کنند

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته به منظور ساماندهی اولویت ها، به روزرسانی اطلاعات، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت به عمل آمده تا نسبت به تکمیل اطاعات خود در سامانه رزرو به نشانی «https://reserve.haj.ir» اقدام کنند.

وی هدف از این فراخوان را تکمیل، اصلاح و به روز رسانی اطلاعات شخصی کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دانست و افزود: این سامانه ضمن ساماندهی کلی اولویت های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت را امکان پذیر می کند.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: ودیعه گذاران گیلانی می توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند. در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور نیز می توانند به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت در سراسر استان مراجعه و با پرداخت 30 هزار ریال اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایند.

فعال خاطرنشان کرد: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می شود لذا به زودی اولویت های تشرف به حج تمتع 98 اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 475 زائر گیلانی به حج تمتع اعزام شدند، گفت: کاروان های حج تمتع گیلان در سال گذشته مدینه قبل بودند، یعنی زائران ابتدا به مدینه و سپس به مکه مشرف شدند.

انتهای پیام

captcha